Monday 9 July 2012

ALOFICA COLLAGEN

UNTUK PARA WANITA :
• Memutihkan serta mencerahkan kulit dari dalam, muka dan badan
• Meningkatkan daya metabolisme
• Memperbaiki kulit serta melambatkan proses penuaan
• Penghasilan semula struktur sel badan
• Penghasilan kulit yang muda, lembut, licin dan halus
• Mengatasi masalah faraj longgar dan berair
• Mengatasi masalah keputihan dan senggugut
• Membantu menegangkan payudara dan mengangkat punggung
• Menaikkan seri pada wajah dan awet muda
• Membantu mengeratkan hubungan suami isteri
• Mencantikkan payudara, pinggul,dan mengetatkan rahim
• Memberikan tenaga dan pemulihan dalaman
• Melancarkan sistem aliran darah dengan lebih lancar
• Menghilangkan kelesuan akibat kehilangan tenaga
• Istimewa untuk kecantikan kulit, muka, bentuk badan yang menarik, rambut, kuku dan mata yang bersinar
UNTUK PARA LELAKI :
• Menghilangkan kelesuan dan member sumberi tenaga yang lama
• Mengurangkan risiko penyakit jantung, tekanan darah tinggi dan diabetes
• Mengurangkan serangan dan kesakitan akibat migrain
• Menambahkan kesegaran, tenaga dan meningkatkan kadar stamina
• Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
• Mengurangkan risiko penyakit jantung, arteriosclerosis, sesudah menopous dan osteoporosis
• Mengurangkan tekanan darah tinggi dan diabetis
• Mengurangkan penyakit mata seperti katarak, kornea,rabun jauh
Rata- rata wanita mahupun lelaki semua mahukan cantik, dan mahukan sesuatu yang simple tetapi meliputi kecantikan menyeluruh.


TESTIMONI :Kak mimi (Serdang)
ALhamdulilah....slps minum ALOFICA Collagen..kulit jd lembut,cerah & halus je..badan pun rasa sihat & dapat buang angin dlm badan. ))

TESTIMONI : PUAN GIE (MELAKA)

" Saya sedang semasa diperkenalkan dengan alofica. Masa itu sudah hampir sebulan saya diet untuk turunkan berat badan, dengar je kebaikan collagen ini saya terus nak cuba. Memang ternyata lebih banyak khasiat. Saya dah tak amalkan diet sebab ingin melihat keberkesanan produk ini. Seminggu amalkan, badan saya mulai terasa ringan dan segar sentiasa. Kini saya masih amalkan dan saya tidak perlu berlapar lagi."

Testimoni : HABSAH ABD MALEK (MELAKA)

" Prida Alofica Collagen memang sangat istimewa, bagus dan hebat, sesuai untuk semua tampak sihat dan cantik. Setelah menggunakannya, saya berasa lebih yakin untuk tampil bergaya, ia menyihatkan tubuh badan dan saya merasa segar sepanjang hari dan membuatkan hari-hari saya ceria dengan keberkesanan alofica collagen."

TESTIMONI DARI PENGGUNA ALOFICA COLLAGEN..:)

Beuty Purple
Alhamdulillah..lps pakai produk prida alofica ni kulit muke dh x kusam mcm dlu n jerawat pn kurang...sgt berkesan..;-)
Like • • 16 minutes ago

DHia Honie Gusup

gembira dgn perubahan kulit sya......dulu kulit muka sya ada bintik2 hitam dan kulit muka kering mungkin perubahan hormon ya.....klu dulu umur 20an....kulit berminyak tapi setelah usia menjengah pertengahan 30an....kulit da mula kusam dan x bermaya......tapi alhamdullila.....setelah mengambil ALOFICA COLLAGEN bintik hitam berkurangan dan kulit muka tak lagi kering.....dan yg paling penting tak lagi perlu mek up tebal2 menutup bintik hitam d muka........jimat masa pagi nak bersiap p keja......

TESTIMONI : PUAN GIE (MELAKA)
Saya sedang diet semasa diperkenalkan dengan Prida Alofica Collagen. Masa itu sudah hampir sebulan saya diet untuk turunkan berat badan, dengar je kebaikan collagen ini saya terus nak cuba. Memang ternyata lebih banyak khasiat. Saya dah tak amalkan diet sebab ingin melihat keberkesanan produk ini. Seminggu amalkan, badan saya mulai terasa ringan dan segar sentiasa. Kini saya masih amalkan dan saya tidak perlu berlapar lagi.


TESTIMONI : AZAH AZURA (SHAH ALAM)
Prida Alofica Collagen membantu saya rasa sihat tubuh badan, meratakan warna kulit saya terutamanya kalau saya pakai bedak dengan sapuan nipis sahaja, sesuai kalau saya nak ke sekolah. Memang tak letih kalau amalkan makan Prida Alofica Collagen ini sebab saya terasa perubahan apabila berada dalam suasana perlu mengemaskan rumah, memasak, uruskan sekolah dan anak-anak. Saya yakin akan terus mengamalkan PridaAalofica Collagen sepanjang masa.


Testimoni : EN. SHAHLAN KAMIN (SUBANG JAYA)
Masalah saya seperti ramai warga tua yang mempunyai tekanan darah tinggi, kencing manis dan lemah badan. Saya benar-benar sukakan Prida Alofica Kolagen kerana ia sedap dan bernilai dimakan kerana tindak balas yang baik daripada produk. Kencing manis dan tekanan darah tinggi saya kini dalam kawalan dan saya berasa lebih baik. Jika saya terlepas atau terlupa untuk mengambil, saya tidak melengahkan untuk mengambilnya lagi.


Testimoni : PUAN AZWANI BT RAMLI (MELAKA)
Saya mengalami masalah berat badan, keletihan dan kulit berparut akibat alahan semasa mengandung anak kedua saya. Selepas beberapa minggu menggunakan Kolagen Prida Alofica dengan pengambilan satu paket sehari, rasa badan saya segar, kurang mengantuk pada siang hari, kulit saya kelihatan lebihyang lebih adil dan perasaan saya sentiasa berada dalam keadaan yang stabil. saya mengurangkan berat purata 1 kg sebulan. Saya berpuas hati kerana saya tidak perlu mengikuti pelan diet yang sangat keras atau menghadapi masalah dalam memilih makanan untuk pelan diet. Kulit saya menjadi lebih halus, dan ramai kawan-kawan saya memuji saya apabila mereka melihat perbezaan dalam saya walaupun saya telah menjadi seorang ibu kepada dua kanak-kanak. Prida Alofica Kolagen berbaloi!







No comments: